Leveransvillkor
Vi erbjuder leveranstjänster till de flesta länder i världen. Så snart din beställning bekräftas och antagits av vårt apotek kommer det att gå till stadiet av förberedelser och skicka. För att göra detta samarbetar vi med ett antal pålitliga logistikpartners, inklusive EMS, UPS och Deutsche Post. Du kan välja en leveransmetod beroende på dina preferenser och budgetar: Både standardpost och anpassad luftreklam för en extra avgift finns tillgängliga, som inkluderar beställningsbearbetningskostnader.
Uppskattad leveranstid varierar från 4 till 13 arbetsdagar, vilket beror på leveransmetoden du har valt. Vi åtar oss att snabbt informera dig om ändringar eller förseningar i behandlingen av din beställning. Dessutom, efter att ha skickat läkemedel från apoteket till din e -postadress, kommer ett bekräftande brev med informationen om avgången att skickas till din e -postadress. Om leveransen inte är klar inom de angivna tidsfristerna ber vi dig omedelbart kontakta vår supporttjänst så att vi kan vidta åtgärder för att klargöra orsakerna till förseningen.
Det är viktigt att komma ihåg att köparen är ansvarig för att skicka beställningen genom tullmyndigheterna. Alla tullavgifter, skatter och andra möjliga utgifter som uppstår efter att varorna inträde till landet betalas av klienten. Vi strävar efter att minimera eventuella besvär och ge tydlig information om leveransprocessen och tullfrigång.