FRÅGOR OCH SVAR

I det här avsnittet hittar du svar på de vanliga frågorna om arbetet i vår onlinebutik, leverans och betalningsvillkor, liksom på de mediciner vi sålde.

Om du har frågor eller om du behöver ytterligare information om produkterna från vår onlinebutik, skriv oss bara ett brev.

Vanliga frågor:

  • Hur man gör en beställning?

    Hur man gör en beställning?

    Genom att välja varorna går du till korgen. Klicka sedan på knappen "Placera beställningen" och gå sedan till beställningsformuläret med en säker SSL -anslutning. Ange din e -postadress, leveransadress, välj leverans- och betalningsmetoden och klicka sedan på knappen "Full beställning". Din beställning kommer att överföras för behandling till supporttjänsten.

  • Vad händer efter att ha gjort en beställning?

    Vad händer efter att ha gjort en beställning?

    Efter bekräftelse av betalning kommer din beställning att samlas in och skickas inom 24 timmar. Du kommer att få tre brev: Bekräftelse av beställningen, bekräftelse av mottagande av betalning och bekräftelse av sändning.

  • Vilka betalningsmetoder accepterar du?

    Vilka betalningsmetoder accepterar du?

    Vi accepterar MasterCard, Visa, Carte Bleue, American Express och genomför banköverföringar för att betala för betalning. Beställningen skickas inom 24 timmar efter att betalningen har bekräftats. Observera att överföringsprocessen kan ta upp till 3 dagar. När du betalar ett kreditkort utförs sändning på betalningsdagen.

  • Vilka är kostnads- och leveransvillkoren?

    Vilka är kostnads- och leveransvillkoren?

    Leveransen av din beställning beror på din plats och plats för leverantören, liksom på aktualiteten att ta emot betalning. Vi försöker leverera din beställning direkt till dina dörrar inom 4-12 arbetsdagar, beroende på leveransmetoden.

  • Vad är perioden för avbokningen av beställningen?

    Vad är perioden för avbokningen av beställningen?

    Du kan avbryta din beställning innan den skickas genom att skriva ett brev till oss som anger ordernumret. Efter att ha skickat det är det omöjligt att avbryta beställningen.

  • Vad är din säkerhets- och sekretesspolicy?

    Vad är din säkerhets- och sekretesspolicy?

    Att skydda din personliga information är vår prioritering. Formen av onlineorder stöder de senaste SSL-säkerhetsstandarderna (256-bitars). All personlig information och kreditkortsdata överförs med maximal säkerhet.

  • Vilka är reglerna för att skicka meddelanden från E -Mail?

    Vilka är reglerna för att skicka meddelanden från E -Mail?

    Om du inte får bekräftelse av beställningen eller nyhetsbrevet, kolla mappen med skräppost. Om våra bokstäver är där, överför dem till huvudmappen. Om problemet sparas, kontakta support via en annan e -postadress eller via telefon.

  • Vad man kan förvänta sig av online -konsultation?

    Vad man kan förvänta sig av online -konsultation?

    Våra konsulter kommer att ge information om mediciner och hjälpa till med placeringen av beställningen. Observera att online -konsultation inte ersätter besöket hos läkaren.

  • Är försäljningen av över -counter -läkemedel på internet lagligt?

    Är försäljningen av över -counter -läkemedel på internet lagligt?

    Våra apotek har officiellt tillstånd att skicka läkemedel till alla länder i världen. Alla sålda läkemedel köps från officiella farmaceutiska distributörer.

  • Vad är skillnaden mellan original och generiska läkemedel?

    Vad är skillnaden mellan original och generiska läkemedel?

    Generiska tillverkare har inga utgifter för forskning, utveckling och reklam, vilket gör att de kan erbjuda dem till lägre priser efter att patentet har gått ut för originalläkemedel.

  • Varför generiska läkemedel är billigare än original?

    Varför generiska läkemedel är billigare än original?

    Efter att patentet har gått ut för originalläkemedel kan andra företag starta sin produktion utan att utföra utvecklingen, vilket avsevärt minskar deras kostnad.

  • Är det möjligt att returnera de köpta läkemedlen?

    Är det möjligt att returnera de köpta läkemedlen?

    Återlämnandet av läkemedel som säljs enligt receptet är inte tillåtet enligt lag. Vid skador eller brist kommer vi att kompensera för skadan eller styra ordningen.

  • Hur man får en bonus för upprepade beställningar?

    Hur man får en bonus för upprepade beställningar?

    Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få specialerbjudanden och bonusar för vanliga kunder.

  • Vad är kvalitetsgeneriken av läkemedel?

    Vad är kvalitetsgeneriken av läkemedel?

    Generics betraktas som terapeutiskt ekvivalent med originalprodukter. De innehåller samma aktiva ämnen och ger samma effekt.